31. 8. 2009

Posuň a uvidíš - Věci kolem nás



Se Štípou hrozně málo čteme. Zalíbila se mi tahle malá leporela. Dám vědět, jak jsem s nimi u mrňouska pochodila. Pokud máte nějaký prima tip. Klidně doporučte. :-)


Posuň a uvidíš - Věci kolem nás





Aktualizace

Nakonec jsem nakoupila komplet 4 knížek První slova. Obrázky jsou jednoduché, barevné a veliké. 



jsou to vyfotografované různorodé věci stejné barvy. Většinu času koukáme na žlutou. Doma už vlastníme jednu starou okousanou po Elišce Moje první kniha - slova a tu má Štěpa docela rád.


3 komentáře:

  1. Ahoj, to jsou moc pěkné knížky pro prcky. Moc se mi líbí:-)
    Jára měl jako malý moc rád obrázkové slovníky, rád v nich vyhledával věci a dokonce i ukazoval.Text ho nezajímal...
    Je hyperaktivní a dlouho nevydrží poslouchat ani teď. Oblíbil si Knížky do ouška od nakladatelství Rebo www.rebo.cz, O červené Karkulce a O třech prasátkách. Pohádky jsou namluvené po stránkách,zmáčkne se jen tlačítko, jsou krátké a Jára vydrží tu chvíli poslouchat. Taky ho fascinuje ta "technická" stránka, to že knížka mluví:-)
    Monika

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, to je výborný nápad - encyklopedie, obrázkové slovníky...a díky za tip. Knížečku jsem koupila jen jednu, jsou malinkaté, myslela jsem si, že jsou větší. Šíša si prohlíží jen na první a poslední stranu, víc ho nezajímá. Moni, kdy začal Jára ukazovat, vzpomeneš si?

    OdpovědětVymazat
  3. Obrázkových slovníků je teď velký výběr, měli je i v Levných knihách za pár korun. Většinou je uprostřed velký obrázek a okolo jednotlivé věci/zvířata...z velkého obrázku. Járu bavilo hledat ty malé na velkém. Ukazoval jen v knížce, to mu nikdy nedělalo problém., alespoň si nepamatuju:-)Někdy ukazoval tužkou nebo mým prstem. Jinak, že by ukázal co chce, nebo to co vidí kolem, to ne:-) To až teď poslední dobou a stejně to není natažený prst. Spíš mě tam dotáhne nebo mávne tím směrem a já se doptávám:-)
    Ještě vím, že mají některé děti rády takové ty nalepovací sešity. Prodávají se také podobné těm obrázkovým slovníkům,text tam není žádný nebo minimálně. Dolepuje se třeba barevný obrázek (samolepka) na černobílý.
    Taky jsou super magnetické knížky, těch je teď taky hodně a pro malé děti jsou fakt krásné:-)
    Ono je lepší si knížky prohlédnout v obchodě. Kvůli času taky někdy objednávám přes internet, ale už si dávám pozor. Teď si najdu tip a pak to někde v obchodě omrknu:-)Na velikost se už koukám a na počet stran taky, alespoň máš zkušenost na příště:-)
    Ve věku Štěpánka Járu spíš než knížky zajímaly hrnce a kabely. To že si Štěpánek prohlíží první a poslední stranu je bezvadné,na nějaké čtení je ještě maličký. k ostatním stranám dojde časem:-)
    Monika

    OdpovědětVymazat